Κορνουάλη
Στην Κορνουάλη, ο Χένρι και ο Σαμ συναντούν έναν συλλέκτη με μια αγροικία γεμάτη ενθύμια, ποδήλατα με μεγάλη μπροστινή ρόδα και φώτα κάθε λογής, με φύλακα τον Μπάστερ το κουνέλι.