Από την Κορνουάλη στο Όξφορντσαϊρ
Ο Χένρι Κόουλ και ο γκουρού των μοτοσυκλετών Σαμ Λάβγκροουβ πάνε από την Κορνουάλη στο Όξφορντσαϊρ, για να χτενίσουν κάποιες εντυπωσιακές αποθήκες και να βγάλουν κάμποσα μετρητά.