Ρέντρουθ
Στο Ρέντρουθ, ο Χένρι και ο μηχανικός Σαμ αντιμετωπίζουν αποθήκες γεμάτες με ξεχαρβαλωμένα περιεχόμενα, από την Anglia του Χάρι Πότερ μέχρι μια καναρινί Lamborghini.