Σόμερσετ
Ο Χένρι και ο Σαμ χτενίζουν τις βρετανικές αποθήκες για οχήματα που θα τους αποφέρουν κέρδος. Στο Σόμερσετ βρίσκουν μοτοσυκλέτες Norton, ιταλικά μοτοποδήλατα και γαλλικά καρτ.