Κότσγουολντς
Ο Χένρι και ο Σαμ ανακαλύπτουν στο Κότσγουολντς αποθήκες γεμάτες στατικές μηχανές, παράξενα γεωργικά εργαλεία και ορισμένες εντυπωσιακές συλλογές από ενθύμια.