Όξφορντσαϊρ
Στο Όξφορντσαϊρ, ο Χένρι και ο Σαμ εξερευνούν μια αποθήκη γεμάτη από αντικείμενα τεράστιων διαστάσεων. Στον Χένρι αρέσει ένα μπλε τρακτέρ, ενώ στον Σαμ ένα αγωνιστικό Midget.