Γκλόστερσιρ
Η ομάδα αναζητά στο Γκλόστερσιρ έναν λιπαρό θησαυρό. Βρίσκει μια γραφική φάρμα, όπου ελάφια, κατσίκες και γουρούνια συναγελάζονται με βιντάζ γεωργικό εξοπλισμό.