Σάρεϊ
Ο Χένρι και ο Σαμ οργώνουν τις αποθήκες της Βρετανίας για βιντάζ θησαυρούς που αποκαθιστούν και μεταπουλούν. Στο Σάρεϊ βρίσκουν ασθενοφόρα Pontiac και γλυπτά αυτοκινήτων.