Χέρεφορντσιρ
Στο Χέρεφορντσιρ, ο Χένρι και ο Σαμ ανακαλύπτουν αποθήκες γεμάτες από μηχανές και αυτόγυρα, παράξενα και υπέροχα οχήματα, και κατόπιν ξετρυπώνουν ένα κλασικό βρετανικό κομμάτι.