Μπάκιγχαμσαϊρ
Ο Χένρι και ο Σαμ αναζητούν στο Μπάκιγχαμσαϊρ κρυμμένα διαμάντια της αυτοκίνησης για μεταπώληση. Βρίσκουν στατικούς κινητήρες, κινητήρες έλξης και βιντάζ δοχεία βενζίνης.