Γουέστ Κάντρι και Όξφορντσαϊρ
Ο Χένρι και ο μηχανικός Σαμ επισκέπτονται δύο εκπληκτικές σειρές αποθηκών στο Γουέστ Κάντρι και το Όξφορντσαϊρ, αναζητώντας βιντάζ θησαυρούς για αγορά, αποκατάσταση και μεταπώληση.