Χάρτφορντσιρ
Στο Χάρτφορντσιρ τα παιδιά ανακαλύπτουν βιντάζ αυτοκίνητα, τρακτέρ και σπάνιες βρετανικές μηχανές από τη δεκαετία του 1950. Αλλά τα παζάρια έχουν απρόσμενη κατάληξη.