Σάφολκ
Ο Χένρι και ο Σαμ βρίσκουν στο Σάφολκ έναν αχυρώνα γεμάτο με τρακτέρ Porsche, ποδήλατα Ducati και πολλά ακόμη σπάνια και εντυπωσιακά οχήματα.