Brige oko datuma vjenčanja
Dok se Sheldon nervira oko izbora datuma vjenčanja, Amy ga pokušava uvjeriti da posjeduje ležerniju stranu snimajući ga dok govori u snu. U međuvremenu se Raj i Stuart natječu da osvoje srce Bernadetteine nove kolegice Ruchi.