Nedostatak sredstava
Sheldon odlazi u Vegas i pokušava na sve načine osvojiti tri stotine milijuna dolara za znanost. U međuvremenu, Penny i Bernadette odvedu Amy u kupnju vjenčanice, ali njezin užasan odabir zapetlja ih u mrežu laži.