Gatesovo uzbuđenje
Penny dobije priliku ugostiti Billa Gatesa na poslu kada njegova tvrtka poželi surađivati s njezinom farmaceutskom tvrtkom, a Leonard, Howard i Raj čine sve u svojoj moći da ga upoznaju.