Smirenje uzavrelih emocija
Kad Sheldon sazna da njegova majka neće prisustvovati njegovu vjenčanju ako on ne pozove svog starijeg brata Georgieja, on i Leonard otputuju u Teksas kako bi okončali obiteljski spor.