Priručnik za odraslu djecu
Raj i Sheldon povjeravaju se Bernadette kad se ne mogu nositi s time da Amy radi s Howardom. U međuvremenu, Leonard i Penny uče nove taktike kako se nositi sa Sheldonom iz neočekivanog izvora.