Nacrt za detektivski roman
Kada Sheldon zamoli Wila Wheatona da se pojavi u novoj emisiji profesora Protona, Wil umjesto toga ponudi ulogu Amy; Penny se naljuti kad pomisli da je protagonistica Leonardova romana temeljena na njoj.