Polarizacija kometa
Sheldonovo iskustvo dućana stripova promijeni se kada pisac Neil Gaiman („Koralina“, „Američki bogovi“) proslavi Stuartovu trgovinu. A prijateljstvo biva ugroženo kada Raj prihvati zasluge za Pennyno astronomsko otkriće.