Učinkoviti oblici zbližavanja
Howard i Sheldon zbližavaju se zbog odnosa sa svojim razočaravajućim očevima dok voze u pustinju kako bi ispalili maketu rakete. U međuvremenu, Leonardu zasmeta što je njegova majka pronašla novu najbolju prijateljicu u Penny.