Uništavanje samopouzdanja
Sheldon i Amy pokušavaju smanjiti stres planiranja vjenčanja uključenjem matematike u proces. Također, Raj „prekine“ s Howardom nakon što shvati da mu njegov najbolji prijatelj zapravo umanjuje samopouzdanje.