Holivudski Božić
Jessica je filmašica u Hollywoodu poznata po svojim božićnim filmovima. Kad izvršni direktor mreže Christopher zaprijeti da će prekinuti snimanje, Jessica ne pokušava samo spasiti svoj božićni film nego ona u njemu i živi!