Space Jam: Nova legenda
Kada odmetnuti robot zatoči LeBrona Jamesa i njegova sina Doma u digitalnom prostoru, LeBron mora odvesti Zekoslava Mrkvu, Lolu i ekipu zloglasno nediscipliniranih Looney Tunesa do pobjede nad digitalnim prvacima kako bi ih vratio kući.