BUBIMIR BUBIMIR.
Nakon neočekivane tragedije, tri generacije obitelji Deetz vraćaju se u Winter River. Lydijin život okreće se naglavačke kada njezina buntovna kći tinejdžerica, Astrid, slučajno otvori portal u Zagrobni život. Samo je pitanje vremena kada će se Bubimir vratiti i kad će nastati kaos.