Dodjela rezervacije
Dok Leonard skače kroz vatru kako bi osigurao savršeno vjenčanje za Sheldona i Amy, Howard i Bernadette ne mogu odlučiti tko bi od njih trebao ostati kod kuće s djecom, a tko bi se trebao vratiti na posao.