Bezobzirni intervju
Leonard naljuti sveučilište – i cijelu fizičarsku zajednicu – nakon što da sramotan intervju. Usto, Amy i Bernadete se zbliže oko toga što moraju skrivati svoj uspjeh od Sheldona i Howarda.