Tesla protiv Edisona
Leonard i Howard pobjesne kad saznaju da je Sheldon otišao raditi za vojsku iza njihovih leđa. Dok Bernadette čuva trudnoću, zamoli Raja da istraži njezinu sumnju da joj Ruchi možda pokušava preoteti posao.