Metrika svadbenih uloga
Da bi otkrili tko je najkvalificiraniji za kuma i kumu na njihovoj svadbi, Sheldon i Amy podvrgavaju svoje prijatelje nizu tajnih eksperimenata; Penny otkriva svoje istinske osjećaje o Amy.