Razdruživanje stanara
Kada Leonard sazna da je Sheldon predsjednik udruge stanara, on se odluči biti njegov protukandidat; Bernadette potiče Howarda i Raja da pronađu vlasnika drona, nakon što ga nađu u dvorištu.