Morgans årliga löptävling
Morgan arrangerar sin årliga löptävling och tar hjälp av Ola-Conny. Dansbandsälskaren Pierre har bokat in en dejt på campingen och nu ska han till varuhuset för att hitta en lämplig present till dejten.