Kjell ska laga en trerätters middag
Stammisen Kjell får problem när han ska laga en trerätters middag till hustrun, och rockabillyparet Pontus och Jannike shoppar till sitt bröllop och berättar varför man ska ha doftgranar i armhålorna.