Kalas på gång! Åke bjuder på krabbskiva
Kjell vill överraska sin älskade med en storslagen ballongtur över bådas favoritvaruhus Gekås. Det finns bara ett stort problem - Ros-Marie lider av höjdskräck. Åke ska ha skaldjurskväll men är orolig för hur ont ett nyp av en krabbklo kan göra.