Ola-Conny är nervös för kundvagnsbingon
Ola-Conny är nervös för att axla ansvaret för varuhusets kundvagnsbingo. Gunnel vill vinna när hon inser att första pris är en kristallskål. Kjell föröker hitta en tröja som uppfyller Ros-Maries hårda krav. Annelie och Andreas vill köpa gosedjur.