Svettigt när Ola-Conny hårdtränar med PT
Det blir stånk, stön och svett när Ola-Conny tar hjälp av PTn Sandra för att träna baken och magen. Ola-Conny tar i så hårt att taket lossnar, och är nöjd trots att han först tror att burpees är en sorts väghinder.