Ola-Connys macktävling
Ola-Conny har premiär på sin nya tävling där fem shoppare ska göra den godaste mackan med Ola-Connys egen limpa som grund. Det hela utvecklas dessutom till en informell landskamp med en deltagare från Norge som inte ätit en macka på två år.