Kjell ska handla till en myskväll
Ån där Morgan och Ola-Conny ska köra varuhusets ankrace har torkat i värmen. Koncern-VDn Boris söker personal till ett maskot-jobb. Det är dålig stämning hemma hos Kjell och frun Ros-Marie, så Kjell ska handla till en myskväll för att tina upp läget.