Vinstyra i Morgans Memory
Det är dags för storslagen premiär för det nya eventet Morgans Memory mitt i varuhuset, där besökarna tävlar om fina priser som Morgan gömt bakom luckorna i sin memoryvägg. Nu behöver Morgan bara lista ut hur Memory faktiskt går till.