Ola-Connys häftiga vrålåk
Ola-Conny har köpt en gammal amerikansk bil, men tyvärr har den fått stå eftersom han tappat bort nycklarna. Men nu ska bilen köras, och till hjälp tar Ola-Conny bland annat ett medium, en metalldetektor och en hypnotisör.