Maritta ger sig ut i dejtingdjungeln
Efter årtionden av snusande är det dags - Morgan ska sluta snusa. För att vara säker på att lyckas låter Morgan sig hypnotiseras. Men direkt efter behandlingen står han utanför snuskylen på Ullared. Kan han stå emot frestelsen?