Ola-Conny trotsar sin strålningsrädsla
Familjen Holm är tillbaka för att handla för ett helt år. Kjell besöker leksaksavdelningen för att sysselsätta sig med något. Brödansvarige Ola-Conny trotsar sin strålningsrädsla och går till elektronikavdelningen för att köpa en mikrovågsugn.