Köldknäpp
För att kunna svalka sig under i en outhärdlig hetta använder Tom och Jerry lite magi för att få det att snöa, vilket förvandlar häxornas värld till ett hemsökt vinterland. Här hittar vi en ond snögubbe, hemsökta snöborgar och magiska snöbollskrig.