Bäbisdags
Rick och Ginger ska ta hand om deras "gulliga" systerdotter över helgen. När Ginger går till affären ger Rick skämtsamt ansvaret för att vakta henne till Spike. Spike tar sitt nya jobb på stort allvar och svär att inget ska hända bäbisen.