Sköldpaddan spelar falskt
När en hare förlorar mot en sköldpadda i årets största kapplöpning kommer han till Tom och Jerry och hävdar att det fuskades. Det är nu upp till duon att ta reda på sanningen bakom det mest berömda loppet i världshistorien.