Pappersplansjakten
Tom har bestämt sig för att kapa allt det roliga Jerry och Tuffy har när de viker pappersflygplan. Toms kapning går dock åt pipan när han inser att han gjort ett pappersflygplan av Gingers gammelgammelmormors älskade recept på fruktkaka.