Krigets konst
Rick har börjat måla för att bättre kunna slappna av. Dessvärre förstör Tom och Jerry oavsiktligt hans allra första målning, trots att han sagt åt dem att inte vara i studion. Nu måste de återskapa målningen innan han kommer hem.