Tom och Jerry-Geddon
Tuffy och Jerry borstar tänderna. Tuffy är så trött att han använder Jerrys svans istället för sin tandborste. De kryper ner i deras respektive sängar, fast Tuffy hamnar inte i sin säng, han hamnar i Toms handflata som Tom fått att se ut som en säng.