Otrygga hem
Trots Gingers protester har Rick installerat ett högteknologiskt, toppmodernt automatiserat hemsystem. "Vi kommer ha det smartaste huset i kvarteret", säger han. Rick installerar systemet innan han ger sig av tillsammans med Ginger.