Inhopparen
När Tom förlorar EN TILL jakt skickar Butch in Meathead, en slagman i baseboll, för att ta hand om Jerry. Föga förvånande lyckas Meathead fånga den lilla musen utan problem. Det finns inget Tom och Jerry kan göra för att göra det svårare.