Övernattningen
Dags att sova över! Lil' Quacker ska övernatta hos Jerry. Jerry måste jobba stenhårt för att skydda den orädda ankan från Tom. När Tyke vill att Jerry och Lil' Quacker ska sova över i hundkojan ger Spike efter.